Veelgestelde vragen Webshop

Lukt het niet met reserveren via de Webshop?

Hieronder beantwoorden we de meestgestelde vragen:

 

1:

Vraag: Ik wil via de webshop reserveren voor een activiteit, is dat gratis?

Antw:  Het reserveren is gratis. Aan de kassa betaal je vervolgens het reguliere tarief voor de activiteit of je gebruikt je badenkaart of abonnement.

 

2:

Vraag: Waar in jullie webshop kan ik reserveren?

Antw:  In onze webshop klik je op het tabblad 'Activiteiten'.

 

3:

Vraag: Bij het aanmaken van een nieuw account krijg ik de melding ‘Dit profiel kan niet worden opgeslagen omdat het reeds bestaat’.           

Antw:  Dit wil zeggen dat je gegevens al in ons systeem staan, omdat je beschikt over een abonnement, leskaart of badenkaart welke op jouw naam staat. Log in met het bij ons bekende e-mailadres.         

 

4:

Vraag: Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Antw:  Klik op 'Wachtwoord vergeten' en vul je mailadres in.

 

5:

Vraag: Ik heb 'Wachtwoord vergeten' gebruikt maar ik ontvang geen mail.

Antw:  Dit kan komen omdat het ingevulde e-mailadres niet bij ons bekend is, of er staat een ander e-mailadres in ons systeem. E-mailadres vergeten? Stuur een mailtje naar groenhovenbad@sportpuntgouda.nl.             

 

6:

Vraag: Ik wil mijn reservering verplaatsen naar een ander tijdblok. Kan ik dat zelf online?

Antw:  Ja, dat kan online. Log in en ga naar 'Mijn profiel/Historiek en overzichten'. Daar selecteer je 'Mijn Exposities'. Onderaan zie je jouw reserveringen. Klik bij de betreffende reservering op 'Verplaatsen'.

 

Lukt het ondanks deze tips niet? Mail dan naar groenhovenbad@sportpuntgouda.nl. We proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!